RSS

Botol Roket =="

  •   Fizik. fizik. fizik
  • Kene buad roket la pulak.
  • macam2.
  • aku mane taw buad roket
  • aku tak taw pasal roket
  • malahan aku tak taw roket tu ape !
  • die karnivor ke omnivor ke
  • dah tuh design pon aku tak taw nk buad bentuk ape
  • woi.
  • bagi lah idea
  • datang lah idea
  • cikgu cakap gune la botol pelastik.
  • botol pelastik mane best, tak panjang.
  • botol arak ?
  • mane boleh. botol kikapo macam x best.
  • botol 100 + x seronok.
  • pam ? pam pon tak de nih. nk beli ? habis la duit. da la henset dekat kedai tak amek lg. 
  • pening2 ! aku tengok video dekat bawah nih pon seram je aku tgk. 
  • klw aku buad roket mcm nih, cmpom aku boleh terus jd angkasawan.
  • hmm. bantai je lah roket ape2 pun.
  • PTHUIII !!!


1 comments:

teahaha :)) said...

korangg dah kene buatt experimentt tu kee ?