RSS

"Selagi Hujan Tak turunkan batu"

  • Tak tertanya-tanya kenape aku letak tajuk macam di atas yang berkenaan ?
  • tanye la.
  • woi ! tanye la. haa. bagos2
  • sebenarnya aku tengah ragu-ragu. 
  • semenjak menjak nih. hujan dekat taman aku maen kuat.
  • aku berperasaan heiran.
  • mungkinkah disebabkn tindak balas kimia yang bercantum dengan fizik ?
  • (apa aku cakap nih gile)
  •  entah lah. aku tak de idea lah nak buad post baru. 
  • tak habis2 buad post2 baru. korang bukan bace pon. huh
  • aku nak tanye korang semenjak nih ade tak korang nampak logo ni x ?
  
  • Selalu dekat tivi3 time BULETIN UTAMA ada. sekarang kalau sape duduk sekitar seremban pon ade logo2 nih dekat tiang elektrik,trafic light, segala jenis tiang lah ade. 
  • aku taw la gambar nih BIOHAZARD. tapi untuk ape ? radiasi yang dari jepun yang boleh memandul kn sesiapa yang membaunya ? huh. tak percaya ku pada mu wahai radiasi !
  • kalau korang ade info tentang bende nih, kongsi2 la dgn aku. aku nk selamat jugak. kot2 simbol nih kte dlm bahaya ke kn, mane taw. heboh lah semua cacat nanti kene radiasi.
  • okay. aku dah penat nk tekan keyboard. tak sedap betol keyboard LOGITECH neh.
  • cukup bulan beli ALIENWARE lah. berkualiti lah sedikit.
  • haaa ! eh. awal nye nk tekan butang langkah ! sabar la dlu. Folow la blog nih dulu. hadoi oi




0 comments: